Klantenservice

Klantenservice

Betaalmogelijkheden

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. iDeal betalingen worden bij Lureparts afgehandeld door de Online Payment Provider Mollie.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?

  1. Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
  2. Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
  3. Betalen met iDEAL is bij Lureparts altijd volledig gratis.

Bij Lureparts zijn creditcards van MasterCard en Visa meer dan welkom.

Waarom kiezen voor betalen per creditcard?

  1. Betalen met creditcard is bij Lureparts altijd volledig gratis.
  2. Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd en afgehandeld via de beveiligde website van Mollie.

Bij Lureparts kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Waarom kiezen voor betalen met PayPal?

  1. Betalen met PayPal is bij Lureparts altijd volledig gratis.
  2. Je kunt veilige aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.

 Hoe kun je betalen met PayPal bij Lureparts?

  • Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
  • Kies bij de stap ‘betaalwijze’ voor Paypal.
  • Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
  • Log in met je PayPal account.
  • Bevestig de betaling.

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen

U vindt meer informatie in de Algemene voorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Vooruit betalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Lureparts overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

Onze rekeninginformatie :

Lureparts.nl  IBAN: NL96RABO0384830986

Vooruit betaling is niet de snelste manier van betaling. Houd daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?

  1. Vooruit betalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
  2. Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Mocht om wat voor reden dan ook je betaling niet geaccepteerd worden door ons systeem, of heb je andere vraag omtrent betalen, mail ons op info@lureparts.nl of bel : 0647965093.

Verzending

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo zorgvuldig mogelijk in te pakken. Losse onderdelen verpakken we in gripzakjes, zodat het bij elkaar blijft.

De meeste bestellingen worden verstuurd in een luchtkussen envelop. Daarnaast gebruiken wij Amerikaanse Vouwdozen en brievenbus pakketjes.

Wij hanteren verschillende verzendtarieven. Boven €75 wordt het binnen Nederland kostenloos verstuurd.

Bereken de verzendkosten vooraf, door het product van je keuze in de winkelwagen te leggen en op ‘view & edit cart’ te klikken.

Daar kun je vervolgens de te verwachten verzendkosten zien voor jouw bestelling.

Levering / Retouren / Klachten

Pakketten worden door ons in principe met DPD verstuurd. Pakketten versturen wij via ‘SENDCLOUD’. Via hen krijg je ook altijd een trackingcode toegezonden. Brievenbus enveloppen worden met PostNL verstuurd.

Ondernemers binnen de EU (Nederland uitgesloten) kunnen bij ons zonder btw afrekenen. Graag ontvangen wij dan het  BTW identificatienummer. Gelieve ons hiervoor te contacten op info@lureparts.nl

Mocht de bestelling niet volledig geleverd zijn, dan kan dat 2 oorzaken hebben:

  1. De bestelling is als deellevering verstuurd. De rest staat dan op backorder (BO) en volgt dan meestal met een paar weken. Indien het een deellevering betreft, dan wordt dit altijd duidelijk gecommuniceerd.
  2. Er is een fout gemaakt door ons bij het inpakken. Neem dan graag contact op via email info@lureparts.nl en we sturen het / de ontbrekende artikel(en) na.

Onze levertijden hangen af van de gekozen betaalwijze en zijn in principe als volgt:

  1. Bestelling betaald met Ideal/ Paypal/ Creditcard: Levertijd is 2 werkdagen.  Dus vandaag besteld, overmorgen in huis.
  2. Bestelling betaald dmv vooruit betalen met een overschrijving/ internetbankieren: Levertijd is meestal 3 werkdagen.

Bestellingen gedaan op vrijdag, worden maandag verwerkt. In onze vakanties worden bestellingen maar 1 keer per week verwerkt. Meestal is dat op woensdag.

Door (onvoorziene) omstandigheden kan incidenteel van bovenstaande richtlijnen afgeweken worden. Mocht je zekerheid willen hebben m.b.t. de levertijd van je bestelling, neem dan even contact op via info@lureparts.nl

Je kunt altijd binnen 14 dagen na leverdatum de bestelde artikelen retourneren. Ook als er niets aan de artikelen mankeert. De verzendkosten voor het retourneren zijn wel voor je eigen rekening.

Bij ontbinding van de overeenkomst kun je gebruik maken van het herroepingsformulier. Stuur dit formulier dan ingevuld mee met de artikelen. Na ontvangst zorgen wij dan voor terugbetaling van de aankoopsom én de berekende verzendkosten.

Klachten kunnen per email ingediend worden op info@lureparts.nl. Er zal hierbij conform artikel 14/15 van onze algemene voorwaarden gehandeld worden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van www.lureparts.nl/nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 838 reviews.
nl_NLNL